7 Mart 2011 Pazartesi

Kerry Demirci (Çocuklar Duymasın)

Litvanya'ya dair herşeye blogumuzda yer vermeyi misyon edindiğimiz için, Çocuklar Duymasın adlı TV dizisinde Alex karakterini canlandıran, Litvanya'lı Kerry Demirci'nin Tempo'ya verdiği röportajı da sizlerle paylaşmak istedim. Daha önce kendisiyle ilgili blogumuzda yer alan yazıya da buradan ulaşabilirsiniz.

Bağlı olduğu mankenlik ajansının yönlendirmesiyle Litvanya’dan kalkıp Türkiye’ye geldi, hayatı değişti. Önce aşık olup evlendi, sonra da “Çocuklar Duymasın” dizisiyle setlere adım attı. Dizide Alex karakterini canlandıran 20 yaşındaki Kerry Demirci, hikâyesini Tempo’ya anlattı.

Konuşmaya, Türkçesinin yetersizliği nedeniyle özür dileyerek başlıyor Kerry Demirci. Litvanya’nın Vilnius şehrinden buraya taşınalı henüz iki yıl olmuş.

“Çocuklar Duymasın” dizisindeki Alex karakteriyle tanınıyor ama aslında Türkiye’ye modellik yapmak için geldiğini anlatıyor: “Litvanya’da katıldığım güzellik yarışmasıyla modelliğe başladım. Ajansım beni Türkiye’ye yönlendirdi, İstanbul’u sevdim ve kalmaya karar verdim.”



6 AY ÖNCE BİR TÜRK’LE EVLENDİM        
Türk soyadından söz açılınca, altı aydır evli olduğunu söylüyor ve ekliyor: “Eşim Serdar Demirci’yle iş nedeniyle tanıştık. O olmasa, burada kalmazdım.”  

Çocukluğunda rüyası diş doktoru olmakmış. Ancak üniversite eğitimini psikoloji üzerine yapmayı tercih etmiş. Henüz birinci sınıf öğrencisi. 1,5 ayda bir Vilnius Üniversitesi’ndeki sınavları için ülkesine gidiyor. Neden İstanbul’da okumadığını sorduğumuzda, kendi dilinde eğitimin daha kolay olduğunu söylüyor.


MODELLİĞİ 3 YIL SONRA BIRAKACAĞIM
Hayallerinin arasında çocuk sahibi olmak var, bu nedenle ona göre modellik, üç yıl sonra bırakacağı geçici bir meslek. Aniden hayatına giren oyunculuk için “Başarılı olursam, neden olmasın?” diyor. Ancak şu anda onun için her şeyden önemlisi, üniversiteden mezun olmak. Hatta bunun için çeşitli televizyon dizilerinden gelen oyunculuk tekliflerini reddettiği bile oluyor.


Yaşıtlarımdan daha olgunum
Kerry Demirci, hayattan beklentilerini şöyle özetliyor: “Kendimi yaşıtlarımdan olgun hissediyorum. Şanslıyım, çünkü hayat bana fırsatlar sunuyor. Tek isteğim, İstanbul’da mutlu bir yaşam sürmek.”

Kaynak: http://bit.ly/fJ0GbE

Hiç yorum yok: